TRAINING

21 Noiembrie 2012

1.CONDUCERE ŞI DEZVOLTARE PERSONALĂ
Este un training compus din trei module de câte o zi, care abordează următoarele teme:
• Autocunoaştere, comunicare şi relaţii interpersonale;
• Echipa, un model de sinergie;
• Modele de management în organizaţii mari şi mici.

2. SCOP ŞI VIZIUNE ÎN VIAŢĂ ŞI ÎN CARIERĂ – seminar de o zi care îşi propune să aducă în atenţie problematica autocunoaşterii şi importanţa acesteia în iniţierea şi menţinerea relaţiilor, în conturarea şi realizarea viziunii în carieră şi în viaţă.

3. LEADERSHIP: VIZIUNE ŞI SCHIMBARE
Acest workshop de două zile urmăreşte paralela leadership-management, prezintă abordarea sistemică în management şi dezvoltă, prin exerciţii şi interacţiune, competenţe ale inteligenţei emoţionale implicate în procesul conducerii.

4. ECHIPA, O RESURSĂ ÎN PERIOADELE CRITICE – două zile de training pe tema construirii şi dezvoltării echipei, susţinut de exercitii de echipă care dezvoltă abilităţi de comunicare, de cooperare, de abordare a conflictelor, de luare a deciziilor etc.

5. MANAGEMENTUL ŞI CONSOLIDAREA ECHIPEI – teambuilding care propune şi o variantă de teambuilding combinat cu training.

6.COMUNICARE INTERNĂ : PROCESE ŞI STRATEGII – training de două zile axat pe cunoaşterea elementelor critice ale comunicării organizaţionale şi pe strategii de ameliorare a proceselor de comunicare interdepartamentală şi interpersonală.

7. ATITUDINE POZITIVĂ ŞI LIMBAJ CONSTRUCTIV
Este un seminar de o zi conceput pe principiile învăţării din acţiune. El vizează schimbarea de atitudine şi de comportamente în special în procesele de comunicare, astfel încât participanţii să obţină beneficii vizibile în planul relaţionării.

8. CREATIVITATE ŞI INOVARE ANTREPRENORIALĂ
Seminar de o zi care vă propune să vă antrenaţi mintea şi spiritul pentru a fi mai inovativi, pentru a găsi idei de afaceri, idei de a motiva propriii salariaţi sau idei de a vă valorifica potenţialul, precum şi modalităţi de a le pune în practică.

9. ASERTIVITATE ŞI EMPATIE ÎN COMUNICAREA CU CLIENŢII
Un work-shop de şase ore care creează mediul şi pune la dispoziţia agenţilor de vânzări, operatorilor de call center şi persoanelor implicate în relaţia cu clienţii instrumentele de antrenare a abilităţilor de interacţiune asertivă şi empatică.

10. MODELE ŞI METODOLOGII DE PRONOSTIC PENTRU DEZVOLTARE SECTORIALĂ, REGIONALĂ ŞI ORGANIZAŢIONALĂ
Seminar cu tematică axată pe strategii de dezvoltare: posibilităţi de identificare a evenimentelor potenţiale cu influenţă pentru dezvoltarea sectorială şi regională, identificarea de problematici şi provocări actuale pentru organizaţii şi indivizi, modele cantitative si calitative de scriere a scenariilor de dezvoltare, probleme ale viitorului şi implicaţii pentru educaţie.

Contact: inttenergy@gmail.com

ASERTIVITATE ŞI EMPATIE ÎN COMUNICAREA CU CLIENŢII

DATA: 27 iulie 2012, Braşov
28 iulie 2012, Bran

Pentru a contracara carenţele de comunicare şi de relaţionare şi a îmbunătăţi performanţele, vă propun un workshop care se adresează persoanelor din activităţi de vânzări, relaţii cu clienţii/pacienţii, ghişeu, call center etc., persoanelor a căror activitate presupune interacţiune continuă cu cei din jur.
Ce propun?
• O abordare emoţional inteligentă a comunicării cu antrenarea prin exercitii şi interacţiune a abilităţilor de ascultare, de înţelegere a limbajului nonverbal şi a paralimbajului;
• Un model de comunicare proactivă, asertivă, constructivă şi empatică (P.A.C.E.);
• Exerciţii adaptate fiecărei abilităţi şi feedback individual.
Ce obţineţi?
Mai bună formulare a mesajelor, mai multă deschidere, un spirit de observaţie mai fin, mai multă receptivitate faţă de client şi mai mult fler în înţelegerea nevoilor acestuia.

CONŢINUT:
1. Modelul P.A.C.E.- un model de interacţiune profitabilă
2. Proactivitatea: mesajul „EU”
3. Asertivitatea: echilibru şi respect în exprimarea mesajelor
4. Încotro se îndreaptă preferinţele clienţilor? – tehnici de chestionare şi de feed-back
5. Cum să spui NU unui client şi să îl determini să revină?
6. Empatia şi identificarea nevoilor clientului
7. De la „clientul nostru, stăpânul nostru” la parteneriat pe termen lung.

DETALII EVENIMENT

Programul evenimentului este următorul : 10,oo – 13,3o si 15,oo – 18,3o.
Desfăşurare: 27 iulie – Brasov
28 iulie – Bran ( se poate asigura cazare, la cerere).

CONTACT: Nicoleta TOPOLEANU
inttenergy@gmail.com
0722 283 074

Înscrieri până în 23 iulie 2012, inclusiv.
În funcţie de înscrieri, vă vom comunica detalii despre locaţie, desfăşurarea workshop-ului şi modalităţile de plată.

ATITUDINE POZITIVA SI LIMBAJ CONSTRUCTIV
seminar de antrenare a abilitatilor de interactiune
DATA: 23 martie, Brasov, ITC

Seminarul este conceput pentru a se desfăşura pe durata unei zile, dar o calitate importantă a sa este versatilitatea, în sensul că (la solicitarea clienţilor organizaţionali) poate fi integrat într-un alt eveniment, poate fi scurtat, poate fi focalizat pe anumite competenţe şi apoi adaptat, împărţit în „doze”, dezvoltat etc. Conceptul este de workshop de antrenare, cu multe exerciţii, cu interacţiune între participanţi şi cu analiză & dezbatere a ceea ce se întâmplă „aici şi acum”. În plus, există un suport scris menit să aducă suficientă informaţie şi să ajute participanţii să rememoreze principalele idei cu care au venit în contact, ca şi tehnicile de antrenare, pe care le pot astfel exersa după seminar ori de câte ori doresc.

CONŢINUT:
1. Atitudini şi comportamente în comunicare; riscuri pe care ni le asumăm atunci când interacţionăm.
2. Modelul P.A.C.E.- proactiv, asertiv, constructiv şi empatic.
3. Proactivitatea: mesajul „EU”.
4. Asertivitatea şi exprimarea dezacordului; diferenţa dintre opinii şi fapte.
5. Limbaj şi comunicare constructivă: modelul XYZ; limba leneşă sau limba îmbogăţită?
6. Aşteptăm răspunsuri, dar avem întrebările potrivite? – tehnici de chestionare şi de feed-back.
7. Critica: să evităm reacţiile defensive!
8. Empatia şi parafraza: cum să arăţi că înţelegi ceea ce simte celălalt?

TARIF pentru clienţi individuali:
250 RON ( tariful include coffee-break-urile şi o masă de prânz)
TARIF pentru clienţi organizaţionali:
650 euro plus TVA (grupa de 10 persoane)
Programul sesiunii este următorul : 10,oo – 13,oo si 14,oo – 17,oo.

CONTACT: Nicoleta TOPOLEANU
inttenergy@gmail.com
0722 283 074

Înscrieri până în 20 martie 2012, inclusiv.
În funcţie de înscrieri, vă vom comunica detalii despre desfăşurarea seminarului si modalităţile de plată.

CREATIVITATE SI INOVARE ANTREPRENORIALA
Data: 16 martie 2012, Brasov si 31 martie 2012, Bran

TEMATICA:

• Atitudini şi comportamente antreprenoriale
• Tehnici de stimulare a creativităţii
• Probleme sau situaţii de viaţă? Ce facem?
• „Cele şase pălării gânditoare” ale lui De BONO şi explorarea colaborativă
• Să luăm decizii inteligente: arborele decizional VROOM
• Rezistenţa la schimbare… cum o limităm?
• „Domenii” organizaţionale în care putem inova

Programul fiecărui eveniment este următorul : 10,oo – 13,oo si 14,oo – 17,oo.
Inscrieri pana la data de 15.03.2012 pentru seminarul din Brasov si pana la data de 26.03.2012 pentru cel din Bran.
CONTACT: Nicoleta TOPOLEANU
inttenergy@gmail.com
0722 283 074

Detaliile despre plată şi participare le veţi primi în momentul constituirii grupei.

ATITUDINE POZITIVĂ ŞI LIMBAJ CONSTRUCTIV
seminar de exersare şi de dezvoltare a abilităţilor de interacţiune

DATA: 18 februarie 2012,
LOCAŢIA: BRAN, jud. Brasov

Seminarul se adresează tuturor acelora care doresc să dezvolte si să nuanţeze modul în care comunică, iar pe această cale, să îşi îmbunătăţească interacţiunile. La baza succesului în viaţă şi/sau carieră stau următorii factori:o atitudine echilibrată şi plină de încredere în forţele proprii, exersarea continuă a abilităţilor şi descoperirea de noi modalităţi de a ne face înţeleşi. Întâlnirea cu persoane – participanţi, formator – care provin din medii diferite şi au preocupări diferite ocazionează interacţiuni diverse şi creează mediul de învăţare experienţială atât de necesar dezvoltării personale.
DETALII LOCAŢIE
Cadrul de desfăşurare – o pensiune din zona BRAN- este unul primitor, confortabil, la preţuri mai mult decât accesibile şi, în plus, oferă posibilităţi de mişcare în aer liber şi de relaxare activă pe partia de ski.

Pretul cazării este de 100 RON / noapte/cameră inclusiv micul dejun, iar pentru masă, astfel : 25 RON –cina /participant, opţional.
Prânzul pentru ziua seminarului, precum şi coffee-break-urile intră în tariful de training. Sosirea participanţilor are loc vinerea, iar la solicitare, cazarea se poate rezerva pentru două nopţi – vineri/sâmbătă şi sâmbătă/ duminică.

Programul sesiunii este următorul : 10,oo – 13,3o si 15,oo – 18,3o.

CONTACT: Nicoleta TOPOLEANU
inttenergy@gmail.com
Tematica seminarului o gasiti mai jos.

ATITUDINEA POZITIVA SI LIMBAJUL CONSTRUCTIV IN ACTIUNE – seminar de exersare si de dezvoltare a abilitatilor de interactiune

CONTINUT:
1. Atitudini si comportamente in comunicare; riscuri pe care ni le asumam atunci cand interactionam.
2. Modelul P.A.C.E.- proactiv, asertiv, constructiv si empatic.
3. Proactivitatea: mesajul „EU”.
4. Asertivitatea si exprimarea dezacordului; diferenta dintre opinii si fapte.
5. Limbaj si comunicare constructiva: modelul XYZ; limba lenesa sau limba imbogatita?
6. Asteptam raspunsuri, dar avem intrebarile potrivite? – tehnici de chestionare si de feed-back.
7. Critica: sa evitam reactiile defensive!
8. Empatia si parafraza: cum sa arati ca intelegi ceea ce simte celalalt?

Seminarul acesta reprezinta cea mai noua propunere pentru anul 2011. Este conceput pentru a se desfasura pe durata unei zile, dar – in spiritul flexibilitatii pe care le-o datoram clientilor – este versatil. Poate fi integrat intr-un alt eveniment, poate fi scurtat, poate fi focalizat pe anumite competente si adaptat, impartit in „pastile” etc. Conceptul este de atelier de antrenare, cu multe exercitii deci si cu interactiune intre participanti, cu analiza si cu dezbatere a celor ce se intampla la fata locului. Avem pentru Dumneavoastra si un suport scris care sa va aduca suficienta informatie si sa va ajute sa rememorati principalele idei cu care ati venit in contact.

SCOP SI VIZIUNE IN PROPRIA VIATA : seminar de antrenare a abilitatilor socio-emotionale

TEMATICA :

I Autocunoastere : identitate si misiune

  • Imaginea de sine : comportamente si atitudini
  • Tipare si presupozitii : capacitatea de a citi gandurile
  • Convingeri si valori personale
  • Ce fel de inteligenta posed ?– modelul inteligentelor multiple
  • Identitate si misiune : cine sunt si unde vreau sa ajung ?
  • Emotii : semne si semnale in corp
  • Cum ne calmam cand « ne sare tandara » ?

II Puterea unei relatii

  • Limbaj nonverbal si stiluri de exprimare afectiva
  • Empatie si asertivitate
  • Modele de disciplinare emotionala
  • Metafore, mesaje si limbaj imbogatit
  • Arta relatiei : ascultare, feed-back, comunicare constructiva, atitudine pozitiva

III Viziune in viata si actiune plina de angajament

  • Echilibrarea prioritatilor in viata
  • Viziune si strategii ale trairii propriei vieti

Durata : o zi si jumatate (sambata 9,oo – 17,oo si duminica 10,oo – 13,oo)

Locatia : BRAN, jud. Brasov

Tarif : 1200 euro + TVA, pentru grupa de 10 -12 participanti

Tarif individual : 95 euro + TVA

Data desfasurarii : 3 – 4 iulie 2010

Inscrieri pe adresa de mail inttenergy@gmail.com sau la telefon 0722 283 074 : pana in data de 22.06.2010

Programul CONDUCERE SI DEZVOLTARE PERSONALA la a doua editie

Cei interesati ma pot contacta pe adresa de e-mail: inttenergy@ gmail.com. Data limita de inscriere este 31 martie a.c.

CONDUCERE SI DEZVOLTARE PERSONALA

Este un program care ofera tuturor persoanelor ambitioase si interesate in a se dezvolta profesional ocazia de a invata, de a exersa si de a interactiona avand ca tema fascinanta incursiune in ceea ce inseamna management, conducere sau leadership. Pot participa antreprenori, manageri si aspiranti la profesia de manager. Veti afla lucruri noi despre propria persoana, veti invata sa cunoasteti mai bine pe cei care va inconjoara si veti lucra individual sau in echipa pentru a exersa abilitati indispensabile in activitatile curente. Lucrati cu oameni, iar aceasta este o provocare majora: iti ofera posibilitati ascunse pe care sa le descoperi si sa le valorifici, insa poate deveni un handicap greu de trecut daca nu stapanesti propria persoana si nu ii intelegi pe ceilalti. Poti fi oricat de inteligent, de instruit si de motivat ca sa conduci pe altii, insa cheia se afla in alchimia interactiunilor, in rezonanta si in crearea mediului stimulativ, in care oamenii sa fie multumiti si productivi.

Programul cuprinde trei module care au ca tema cele trei sisteme importante pentru orice activitate umana : INDIVID, ECHIPA, ORGANIZATIE . Fiecare modul se desfasoara timp de o zi si jumatate la sfarsit de saptamana  intr-o locatie din zona Bran.

Pentru aceia dintre Dumneavoastra care au drept obiectiv principal autocunoasterea, suplimentar fata de programul de training exista posibilitatea, contra cost, sa solicitati si sa obtineti o evaluare a personalitatii cu HOGAN Assessment Systems. Testarea se va realiza on-line dupa modului 1, iar rezultatele le veti primi sub forma de raport la urmatorul modul. Raportul include :

· o analiza a personalitatii asa cum se manifesta ea in conditii obisnuite si cum este perceputa de oamenii din jurul nostru ; se evidentiaza punctele forte si cele de imbunatatit si se releva domeniile de activitate in care puteti perfoma ;

· un inventar al tendintelor comportamentale neproductive care apar in situatii de stres si de tensiune (partea « intunecata » a personalitatii) ; acestea reprezinta factori de risc in management  si bariere care va pot bloca succesul in cariera si in viata;

· inventarul motivatiilor, valorilor si intereselor personale, util pentru a identifica tipul de cultura pe care o veti crea ca lider si activitatile care dau un sens vietii Dumneavoastra, deci care au potential mare de a va face fericit.

TEMATICA :

Modul 1 – Autocunoastere, comunicare si relatii interpersonale

* Competente ale inteligentei emotionale care determina succesul : cunoasterea si controlul propriilor emotii

* Inteligentele multiple ( Gardner) si rolul lor in cariera /viata

* Empatie si asertivitate in relatiile noastre

* Sa percepem limbajul nonverbal si sa invatam sa ascultam activ

* Construirea si consolidarea relatiilor : atitudine pozitiva, limbaj si feed-back constructiv

* Implinirea de sine si satisfactia in munca : scop si viziune.

Modulul 2 – Echipa, un model de sinergie

* Echipa : element structural al organizatiilor de succes; definitia succesului (cei 5P)

* Structura echipei : roluri, norme, tipuri si modalitati de exercitare a puterii, sisteme de recompensa si sanctiune, gestionarea conflictelor

* Cum se formeaza o echipa : stadiile dezvoltarii echipei, semne ale maturitatii, domenii de interventie in dezvoltarea echipei

* Procese in interiorul echipei : comunicare, decizie, rezolvarea problemelor, leadership; inteligenta emotionala in leadership

* De la coeziune la conformism: factorii de coeziune, gandirea si anxietatea de grup ; modalitati de combatere a conformismului.

Modulul 3 – Despre practica de management in organizatii

* Rezonanta si disonanta in leadership

* Stiluri de leadership : modelul energetic, modelul situational, leadership transformational; stilul social al liderului

* Planificarea manageriala – principii si modele

* Managementul timpului: conducerea sedintelor, legile de gestionare a timpului, delegarea

* Flexibilitate si stiluri de rezolvarea a problemelor

* Toleranta la stres si disciplinarea emotionala

TARIFE :

350 RON + TVA / modul training ( tariful include coffee-break-urile si 2 mese de pranz)

400 RON +TVA / evaluare

Cadrul de desfasurare – zona BRAN- este unul rustic, primitor, confortabil, la preturi mai mult decat accesibile si, in plus, ofera posibilitati de miscare in aer liber si de relaxare activa. Perioadele de desfasurare sunt urmatoarele :

· 10 – 11 Aprilie, modulul 1

· 24 – 25 Aprilie, modulul 2

· 8 – 9 Mai, modulul 3

Pretul cazarii este de 100 RON / noapte/camera, iar pentru masa, astfel :20 RON -mic dejun si 25 RON –cina /participant, optional. Pranzul pentru cele doua zile, precum si coffee-break-urile intra in tariful de training. Sosirea participantilor are loc vinerea, iar cazarea este rezervata pentru doua nopti – vineri/sambata si sambata/ duminica. Programul fiecarei sesiuni este urmatorul : sambata ( 9,oo – 14,oo si 16,oo – 18,oo), iar duminica ( 10,oo – 13,oo).

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s