Bine ai venit, 2015!

A trecut 2014 cu bune si cu rele. Ca la fiecare inceput ( de an sau de altceva) ma mobilizez ca sa adun energii pentru a proiecta ceea ce vreau, ceea ce pot si ceea ce voi face. Desi ma chinuie o raceala, am pastrat, totusi, ceva putere pentru a innoda sinapse, sper eu mai bine ca in trecut. De altfel, sunt „programata” asa, sa gandesc, sa planific, sa merg inainte mai bine, mai frumos, mai cu spor. O fi bine? Tot ce stiu este ca nu stiu si ca ma straduiesc sa aflu.

Imi doresc ca 2015 sa imi deschida noi porti, iar eu sa fiu mai receptiva, mai intuitiva, mai tenace, astfel incat sa patrund prin acele porti. Imi doresc sa ma schimb si sa incurajez schimbarea acolo unde ea isi arata mugurii. Imi doresc sa fiu sprijin, sfatuitor, mijlocitor si potentator pentru aceia care vor si pot mai mult. Sper ca puterea mintii dar si a inimii sa ne aduca tuturor ceea ce ne dorim… si sa ne faca mai buni in tot si toate.

LA MULTI ANI!

Lasă un răspuns

