ASERTIVITATE SI EMPATIE IN RELATIILE CU CLIENTII

Seminar de exersare şi de dezvoltare a abilităţilor de interacţiune

Cui se adresează: manageri şi non-manageri, persoane implicate în activităţi de relaţii cu clienţii, vânzare, AQ, logistică.

Conţinut:

  1. 1.     Modelul P.A.C.E.- proactiv, asertiv, constructiv şi empatic.
  2. 2.     Proactivitatea: mesajul „EU”.
  3. 3.     Asertivitatea, modalităţi de exprimare a dezacordului; diferenţa dintre opinii şi fapte; 
  4. 4.     Limbaj şi comunicare constructivă: modelul XYZ;
  5. 5.     Aşteptăm răspunsuri, dar avem întrebările potrivite? – tehnici de chestionare şi de feed-back.
  6. 6.     Critica: să evităm reacţiile defensive!
  7. 7.     Empatia şi parafraza: cum să arăţi că simţi ceea ce simte celălalt?

Locaţia: BRASOV, ITC, Bd. Vlahuţă

Data eveniment: 21 martie 2014, orele 9,oo – 14,3o

Trainer : Nicoleta Topoleanu

Înscrieri până în 17 martie la tel.       0722283074 sau inttenergy@gmail.com

                        

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s