REALITATEA CARE MA INCONJOARA…

Este ceea ce vad, aud, simt? Sau este ceea ce doar vreau sa vad, aud si simt ? Ne inconjuram, cred, de ceea ce ne reprezinta, de oameni asemenea noua, de lucruri care vorbesc despre ceea ce suntem. Reproducem tipare. Aceleasi. Proiectam in afara noastra propria lume, lumea interioara, de care adesea nu suntem constienti.

Una din abilitatile inteligentei emotionale despre care vorbesc si scriu, una care mi se pare de departe cea mai importanta in demersul de dezvoltare personala, este autoconstientizarea, cunoasterea de sine, intelegerea propriei fiinte. Intelegerea universului din adancul ei, a « hartii » personale despre realitatea inconjuratoare.

Daca ne uitam atent in jurul nostru, ne vom vedea proiectati in cercul de prieteni ( o alegere !), in faptele noastre ( alta alegere !) si in fluxul de energie pe care il generam. Poate nu ne intelegem, insa ne putem observa. De aceea este nevoie sa fim prezenti « aici si acum ». Ca sa vedem cine suntem. Ca sa devenim constienti de menirea proprie si sa lucram cu forta si talent la indeplinirea ei. In felul acesta gasim puterea sa traim, sa ne bucuram, sa trecem peste momentele grele, gasim inspiratia si apoi fericirea.

Stau de o saptamana undeva in Muntii Apuseni si admir realitatea care ma inconjoara… ma uit pe geamul camerei mele si din raportul meu cu natura caut sa invat despre mine. Admir formele rotunde ale reliefului si verdele crud, respir aerul curat si ma imbat de mireasma florilor de salcam. Ma simt libera si puternica. Traiesc. Fluxul meu de energie se face simtit de departe, imi spun cei dragi, iar asta imi da incredere ca invat si devin. Realitatea mea este pozitiva.

Lasă un răspuns

