A venit toamna…

A fost, recunosc, o pauza cam lunga. Ca toate sistemele din lumea reala, si sistemul meu ( biologic) a luat-o razna. Adica nu isi regaseste ritmul cu care a fost obisnuit. Vegeteaza, da rateuri, se razvrateste in mod perfid. Iar asta se simte in slaba „productie” intelectuala. Ce-i de facut? Sa fortez sau sa las lucrurile sa mearga de la sine?

Impulsul natural ( deh!) este sa fortez, insa intuitia, intelepciunea si „teoria” ma indeamna sa intru incet-incet in cadenta, caci daca fortez, voi avea o reactie de respingere. Acum imi pun intrebarea ce strategie sa adopt pentru a reusi sa ma misc, totusi? Imi voi relua activitatile care imi fac placere, ca sa dau sufletului hrana necesara. Voi face mici experimente, incercand sa descopar lucruri, si sper sa   obtin atata satisfactie cat sa ma propulseze in actiune. Voi relua temele de meditatie, voi scrie, imi voi cauta prietenii si voi petrece ceva timp cu ei. Am nevoie sa ma reconectez nu cu agitatia nebuna pe care am trait-o in ultimii ani si pe care o regasesc in multe medii – spre marele meu regret – ci cu oameni interesanti si autentici in trairi, cu oameni si idei care sa ma inspire si sa imi dea forta. Restul: obiective, planuri, proiecte s.a. vor veni de la sine, caci ceva puternic si invizibil va misca angrenajul in care sunt prinsa.

Mi-am adus aminte exista in jurul meu destula  frumusete, daca stiu sa o descopar, iar aceste bucurii marunte ma pot sustine emotional si inspira in ceea ce fac. Mi-am adus aminte ca grijile si teama (de  necunoscut, de esec, de respingere etc.) nu sunt decat un balast cu care uneori ma incarc in mod inconstient. Un balast care ma trage inapoi…

Deci , incepand de azi, cu incredere, cu bucurie, cu daruire si cu multa deschidere inainte!

Lasă un răspuns

